سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بی عمل مانند کمان بی زه است . [امام علی علیه السلام]
اس ام اس خنده دار تابستان 92
 
اس ام اس عاشقانه غمگین دلتنگی تنهایی

خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست / لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن


رفتی و ندیدی که چه محشر کردم / با اشک ، تمام کوچه را تر کردم 
 وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم.


به هر دری که زدم سری شکسته شد / به هرجا که سر زدم دری بسته شد 
 نه دگر در زنم به سر نه دگر سر زنم به دری / که روح در به درم از سر و در زدن خسته شد.


جز من اگر عاشق شیداست بگو / ور میل دست به جانب ماست بگو 
 ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو / گر هست بگو نیست بگو راست بگو.


بسترم صدف خالی یک تنهاییست ، و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری!


عاشقی با قلب من بیگانه شد / خنده از لب رفت و یک افسانه شد 
حس و حالی بعد عشق آمد پدید / بعد آنشب زندگی غمخانه شد.
 


سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست / گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست
من دراین دنیا به جز سایه ندارم همدمی / این رفیق نیمه راه هم گاه هست و گاه نیست.
  

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط 91/4/8:: 8:53 عصر     |     () نظر